Thursday 17 November 2011

this is my happyface: :D

Så... Gissa vem som hoppar på en buss till Sthlm imorn? :D
MEEEEEE ^^

Åkte därifrån i söndags, men längtar så mycket efter min underbara pojkvän att jag drar dit igen.
Vet inte hur länge jag stannar, men har bara pengar för resan dit... Så det lär bli ett tag i alla fall.

Ska ringa FK imorgon och kolla när de har tänkt sätta in pengar på mitt konto igen....
Ska sortera kläder, se vad som behöver tvättas och sådär, byta musik på mp3n också... och se om pappa har några in ear lurar, får så ont i öronen av de jag har nu om jag har de på länge... skitirriterande!

Har ju blivit rätt kallt nu, även om det inte snöar (än)
Så jag ska kolla vad jag har för varma kläder... haha, går i tshirt och jeans året runt egentligen...

Myees ^^
Kameran packas med igen, och det lär dyka upp bilder på Facebook ^^

Aja, får sätta igång nu då så jag inte är upptagen om Älsk ringer när han är på väg hem :)

PUSSHEJ!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .