Wednesday 23 November 2011

Klockan är snart 16, här är ekot... kot... ot... t...

Så att.... Då sitter man hos pojkvännen... själv... eller, ja, till viss del iaf :P
Lelle är nere i köket och kattskrället är säkert i närheten ^^
Dock är älsk på väg till jobbet, och jag ska ta mig till centrum somehow för att inhandla cheddar-popcorn och kebabrulle så det finns nåt gött tills snyggingen kommer hem igen :)

Fick sms nyss, ska bara hämta mobilen xD BRB!

Aaaand I'm back!

Var från han den där, stalkersnubben jag tillbringar min tid hos ;)

Imorn ska jag åka med honom när han ska till jobbet... han jobbar bara lunch imorn så :)
English Shop and such :3 iiiih

Är så sjukt trött jämt, fattar inte riktigt varför...
Visserligen tar det lång tid innan vi somnar på kvällarna... konstigt nog :o
Vi ligger och halvslumrar i typ ett par timmar... eller iaf jag :P

Skulle vara SÅÅÅÅ skönt att lägga sig en stund nu, men då kommer jag sova bort hela eftermiddagen o sen är allt stängt när jag ska handla :( inte okej.

Sen har jag ju Alias att glo på ikväll i min ensamhet ;)
Mwahahah.

Aja, ska slänga på mig lite smink och försöka bege mig... Typ.
Pöss!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .