Thursday 3 November 2011

piiiiiikaaaaatchooooo!

Dumma. Äckliga. Skit. Förkylning.

Nyser ihjäl mig och snyter mig om vartannat. Inte så fräscht, nej.

Och idag ska jag åka buss i massa timmar :P
Rustar mig med Sinova, värktabletter och ZYX typ x)

Fattar inte vart det här kom ifrån... Pang boom så var jag heltäppt i näsan :o
Vaknade med ont i bihålorna också, så jag fick en värktablett och en varmvattenflaska av mamma och sov i 2 timmar till.

Är lite piggare nu, har inte ont, känner mig mest seg i huvudet.
Men det släpper väl snart hoppas jag :)

Drömde väldigt lustigt...
Jag hade tatuerat halfsleeves (fast från armbågarna ner till handlederna) i nåt mönster som liknade mittengrejen på BSSM albumet (RHCP för er som inte vet)
Och så hade jag en scarification på ena kinden.... o_O
Lustiga dreads i håret och lite piercingar här och var typ.

Ganska skevt.

Aaaanyhow.

Mamma och pappa drar om en halvtimme så jag ska slänga på mig mjukiskläder och umgås med dom en stund.
Kanske bloggar på måndag, älsk jobbar då så... ^^

Annars....
Märks det xD

Pusshej!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .