Tuesday 1 November 2011

Straight outta the shower!

HELLOOOOO BLOGGVÄRLDEEEEN! 8D

Eller?

Anyhow...
Idag fyller min lilla pappa 50 :O helt sjukt. Det i sin tur betyder att jag fyller 20 om en vecka.
AHHHHH. Jag var ju nyss 12 ?!

Anthony Kiedis fyller 49 idag.... So sad.
Han börjar bli gammal... Alla dom där börjar bli gamla... Ja, utom Josh då :D nomnom!

Meeeen, AK är fortfarande väldigt snygg. So.... it's all good ;)

Idag kommer släkt hit för att fira novemberbarnen...
Jag vet inte vad jag ska ha på mig xD
Få rota igenom garderoben och se om det finns något som är sådär födelsedagsfint utan att vara OTT.
Klänning? Bah. Jag vet inte :(

Skypear med världens finaste och längtar som en galning till torsdag då jag äntligen åker till Sthlm <3

Mamma kommer snart hem med energidryck och pistagenötter, så jag väntar tills dess innan jag försöker mig på något som har med kläder att göra xD

Puss!

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .