Sunday 13 November 2011

Min nagel gör jätteont *cwies*

Yo, this is so not Bex the kex blogging. Heter det blogging på engelska? eller heter det add things to my journal that is available online? :O Britter vet ni.. inget att hänga i julgranen, those gingers :( gingerbreadmans :D manboobs, manboobs you can touch my manboobs :D


Jag har inte en aning om vad jag precis gjorde, det började (som alltid) med att jag kastade godis på Bex. Sen I don't know, receptbelagda saker plus 80% hämbrennt är inte bra :( Jag är bäst på att stava :D men sämst på att blogga :D :D :D :D :D

it huwts ;___; now bex be cwying :( apparently I be a arsehewl :( ....THAT'S WHAT SHE SAID... xD xD xD

nej okej, det funkade inte så bra i det läget. btw, jag är 100% nykter och har inte rökt någon tveksam substans... eller? ;) trololololol lolololololol jag känner mig som cyriak :( med k.

Det är du som skriver, FLEA KNEADS YOU! Urin har skrivit en låt som heter nåt sånt, eller I want you kanske den hette. på tal om urin så ska black sabbath återuppstå från dom döda, It'llllll sux :( stupid Rick Rubin :(


Jag hittade diamanter i minecraft, men jag dog. sen skulle jag hämta sakerna jag tappade, men jag dog igen. och igen...och igen.... och igen... och igen... och igen.. och igen... stupid creepers :( och lava. Jag hade guld också. jag kunde göra en diamond pick axe, eller ett diamond sword. Men jag dog. doggie wants a cracker? :O oh balolzary, you so random.

I'MA BALZARY TEH GRÄJT! puss hej

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .