Saturday 26 November 2011

Just like a rainbow, you know you set me free

Suttit och spelat gitarr ett tag nu, mest Frusciante... Saknar glöden jag hade när det gällde att spela musik. Och skriva. Saknar verkligen att skriva låtar, känns som det bara inte existerar i mig längre... Fattar inte.

Det är ju meningen att jag ska åka hem imorn, vilket jag inte vill. Spec inte när Christopher är ledig på måndagen... och säkert börjar sent på tisdagen... Vet inte hur jag ska göra, seriöst.
Jag måste hitta någonstans att bo när skolan kommer igång, om jag ens kommit in på den... Vet inte det än.

Usch, idag är en såndär orolig dag... Vill mest slippa tänka på alla måsten.
Trivs så bra här i våran lilla tillvaro...
Men jag känner mig själv och vet att jag lätt kan halka in på ett spår som gör att jag gömmer från den riktiga världen, vilket bara leder till mer ångest när jag tvingas ut i den.

Dock...
Vad finns det att göra hemma som jag inte kan göra här?
Ulf på AF tyckte jag skulle ha praktik på någon annan skola... Jag känner bara "nej" på en gång. Jag pallar verkligen inte sätta mig in i ett nytt system med nya barn när jag precis kommit ifrån en sån praktikplats...
Jag behöver egentligen lägga all min tid på saker som har med skolan, csn och lägenhet att göra.
Vet bara inte hur det ska gå till heller...
Har inte fått svar på intresseanmälan jag gjorde på en billig 2a än... Och det var i princip det enda på blocket som var nåt att ha...

Funderade på om jag skulle hänga på Knutpunkten tills skolan börjar, men det är i Vvik, och jag tror de börjar vid 8, så var det ju iaf på Slussen... Vilket isf betyder 7.20 bussen varenda dag, jag lär vara död, och busspengar kommer gå åt som smör i solen.... Jag VILL få saker gjorda...
Skulle vara helt underbart att t.ex gå på gym varje förmiddag, äta lunch och sen tillbringa eftermiddagarna med att ringa runt på lägenheter osv...
Sen om det är möjligt vet jag inte.
Alls.

Undrar om AF skulle gå med på det... Det är snart december liksom... jag hinner ju knappt börja med något nytt även om jag skulle vilja... känns onödigt.
Vi får väl se...

Första beslutet... ska jag åka hem imorgon eller inte?
Vill inte tänka på det.
Usch.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .