Monday 31 October 2011

Black velvet if you please

Värst vad jag bloggar idag... Har inget vettigare att göra dock :(
Önskar jag hade ett badkar... Skulle vara sååå skönt att krypa ner i varmt vatten med massa skum, släcka ner och ha några ljus tända, musik på och bara slappna av.
Är lite frusen idag, får väl bli en lång varm dusch eller nåt istället...

Måste kolla upp busstider på torsdag härifrån till Gamleby också...
Så jag hinner gå in på Ica och köpa nåt till bussresan... sen ska man hinna bort till Flisvägen xD dumma Swebus som åker därifrån :(
Var sååå mycket bättre när den gick från Björnsholm!

Mamma o pappa har ju dragit till Estland vid det laget av nån anledning... nåt med behandlingshem tror jag? så jag har ingen taxi tillgänglig hemma ;)

Bör kolla om något behöver tvättas också... Har fått alldeles för lite gjort idag :(
Jag skulle pyssla ju. Det blev inget med det heller xD
I suck.
Funderar på att avvika från min originalplan dock. Det fixar sig ^^

Hoppas även på att få ett paket i brevlådan imorgon :)
Om inte så hoppas jag det kommer på onsdag :O

Mamma ska skriva ut ansökningspapper åt mig i skolan imorgon... Och jag kan lika gärna fylla i FK-blanketten nu. Så skickar vi in skiten så fort som möjligt.
Det blir bra.

Nostalgimusik på för fullt!
Nu ska det fixas lite innan jag glömmer bort allt jag ska göra xD

1 comment:

  1. Haha va fan gör dom i estland av alla ställen? XD <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .