Thursday 27 October 2011

Ilyena - The Mars Volta

Nya låten som kommer nördas sönder ^^
Sjukt skön. Älskar TMV <3

Var hemma idag då jag vaknade med ont i halsen och kände mig inte frisk alls.
Min hals har varit kass sen vi köade till RHCP... Sitter mest på stämbanden, men idag hade jag ont när jag vaknade iaf. Tycker det känns dumt att riskera att smitta barnen om det är något, så jag avvaktar helst en dag för att se. Ska dit imorgon iaf. Är ju lov sen så...

Det är torsdag idag. Om en vecka ska jag till älskling :) Längtar massor!
Imorgon måste jag verkligen skriva ut ansökningspapper till skolan dock! :O
Damnit.

Jag försöker låta bli att ta en powernap idag, måste komma ur det beteendet... Börjar bli löjligt.
Skulle kunna städa upp på rummet, eller i alla fall börja :P

Sen köpte jag nytt nagellack igår... Det kan jag prova också :O
Haha.

Jag har så tråkigt hemma :(
Aja, jag lär inte bli mindre seg av att sitta här i alla fall.
På med mer musik och dansa runt i rummet typ.

Yeah.
Puss.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .