Tuesday 25 October 2011

TröttBex!

Somnade och sov i 2 timmar, som vanligt typ.
Känns inte normalt att vara såhär trött jämt...
Visserligen vet jag att det är för att jag inte har något att göra när jag kommer hem.
Segar bara framför datorn... Borde börja gå promenader eller något.
Det har jag dock sagt länge, jag gör det bara aldrig.
Sjukt lame.

Och jag som försökt sluta med kolhydrater osv... Näe.
Det höll inte så länge heller.
Äter visserligen mycket mindre, men det har inte gjort någon större skillnad ändå.

Vet att det är motion som krävs för att jag ska kunna gå ner i vikt. Men jag kommer alltid skylla på att jag är för trött... Det lustiga är ju att jag tycker om att träna när jag väl gör det.

Har dock svårt för att göra saker utan liksom... redskap?
Ge mig ett gym så är jag där massor!

Iaf...
Imorgon är det onsdag och då har halva jobbveckan gått...
Sen är det torsdag (jag är lika duktig som Rebecca Black på veckodagar!) och då är det eeeeen vecka kvar tills jag åker till världens finaste ! <3

I helgen blir det halloweenfester! Ska bli skoj :D Träffa folk och bara komma bort från Björnsholm liksom :P

Myeees...
Ska äta fish n chips strax. NOM.

Öhh... Hejdå? xD

1 comment:

  1. I actually do form in wet sand, just because I'm so awesome25 October 2011 at 21:12

    Ge hit dina fishar och chipsar! :( <333

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .