Saturday 29 October 2011

Halloween!

Sitter i min säng med beslutsångest (who's surprised?)
Men har nog bestämt mig för att köra det säkra före det osäkra och vara något som jag vet att jag trivs med.

Funderade på lite olika alternativ, men spegelbilden ville inte göra mig nöjd idag, så jag återgår till originalplanen.
Förra halloweens utstyrsel helt enkelt.
Förra året mådde jag dock skit så det slutade med att jag gick hem tidigt, gjorde dumma saker och var själv hela kvällen.

Läskig Bex på ingång!
Hoppas bara jag får åka med nattbussen hem sen xD

Myes.
Gotta get to work!

Bilder lär dyka upp på Facebook i natt eller imorgon ;)
PÖSS!

1 comment:

  1. aww, ja ville också firat halloween :( har typ aldrig gjort det, senast var väl när du va här, men då gick vi ju bara runt o va creepy XD
    Hoppas du hade det kul iaf <3 love u ! <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .