Wednesday 5 October 2011

Angående svar på kommentarer... och allmänt babbel!

Jag ska svara på frågor som ställs, men allt har sin tid :)
Kan dock uppdatera lite ...
Jag väntar FORTFARANDE på brev och det behöver komma typ igår helst...
Ska det bli av så är det en del som behöver göras, men jag känner mig väldigt delad i frågan.
Vill inte säga vad det är om än, en del vet om det men jag håller det för mig själv tills ett beslut har fattats.
Kan säga så mycket som att om det händer så kommer det innebära en flytt väldigt snart. Så det är därför jag är otålig i väntan på pappersarbetet...

Jag åker till Stockholm på fredag och stannar där till onsdag nästa vecka.
Ska se RHCP och njuta av närvaron av en viss Balzary ^^

Och angående frågan som Anonym ställt så tror jag att det är ganska uppenbart... :)


Anyhow!
Pratat med Bazze i telefon och garvat sönder åt lite allt möjligt :D (awesome att människan delar min humor!) Och det var bara allmänt trevligt att prata liksom. Vi umgås för sällan...

Ska nu äta en banan och en Satsuma LaRoux xD (ingen fattar, men ändå!)

WIIE mamma kom hem med pistagenötter o energidryck :D nomnomnom!

Yeees.
Får mina pengar från FK den 12e, och ska lämna in socpapper imorn...
är bara 500 jag ska ha därifrån typ men ah.

Får låna av mamma o pappa till Sthlm så länge då.
Well.

That's all folks! ^^

1 comment:

  1. Stackare som fortfarande inte fått svar :/
    Vart bär flytten av då?

    Nu blev jag nyfiken, var är det som är uppenbart? :)

    Ha en bra kväll!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .