Saturday 15 October 2011

they give you pills to swallow...

Sååå... jag har Sertralin i omloppet igen och är på bättre humör i alla fall..
Inspirationen har inte infunnit sig än, och jag är rädd att den faktiskt är borta.
Hoppas verkligen jag har fel, för jag kommer känna mig så tom utan den.

Tog en dusch förut för att hindra mitt utbrott, hjälpte väl typ.
Provade inpackningen jag fick av mamma också, man skulle ha i den 2-3 minuter... Så jag kladdade i skiten, drog en plastpåse över håret, svepte in allt i en handduk och gick och la mig.
Sov nån timme och sköljde ur det sen. Känns mjukare och lenare, men vi får se om det faktiskt räddar mitt slitna hår...
Annars blir det väl så att topparna ryker och så slänger jag i svart färg igen, kändes aldrig som att det röda var min grej... Det blev inte som jag ville från början och jag orkar inte försöka.
Dessutom vet jag att jag passar i svart, och jag trivs i det också, so why not? ^^

"Råkade" buda på en del saker på Tradera igårkväll... Har redan betalat för 2 av sakerna, återstår att se om jag blir vinnare i fler auktioner :P
Borde kanske hålla mig till eBay och mitt "buy now" och fraktfritt typ?
Aja. Lägger inte pengar på nåt annat nu ändå.

Har ingen aning om vad jag ska sysselsätta mig med resten av kvällen... Stirrar sönder ögonen på olika serier och allt känns bara tråkigt.
Dessutom blir jag bara seg och sover hela tiden.

Finns två små kattungar, men dom föddes igår så det är ingen idé att försöka gosa med dom heller... Dom bara skriker och så får mammakatten panik typ.

Skulle varit trevligt att spela gitarr, men jag är tondöv idag och kan inte stämma den.
Vet inte vad jag skulle spela ändå.
Har flera böcker att läsa också, men det har jag ingen lust med heller.

Behöver verkligen komma härifån.
Hitta den där lägenheten och flytta.

Plugga på distans för att läsa upp betygen och jobba deltid på nåt lager någonstans... eller packa upp mjölk på ICA... Vet bara att jag kommer dampa ur totalt om jag måste vara kvar här länge till.


Det finns verkligen inte ett piss att göra här.
Det är lördag, folk är ute, eller jobbar...
Jag sitter här i min säng, och gör absolut ingenting.

Blä :(

2 comments:

  1. Kom till mig snart babe <3 Du är alltid välkommen att komma hit och gå ut och shake the bootiieee och bli inspirerad med mig. Läste din blogg nu för första gången på länge. Grattis till pojken och allt! Skulle va så fint att få se dig igen och prata om allt och inget. Ditt sms värmde något så otroligt hjärtat. Saknar dig som FAN! I want to DAMPA med dig <3

    Love you lots and lots eller va ni nu säger <3:*

    ReplyDelete
  2. Men om alla är ute och har kul eller jobbar och du är hemma.
    Det är ju ett val du gör.

    Du kan ju söka jobb och jobba på helger också om du vill det,
    eller gå ut med dina kompisar om du vill det, eller träffa 1 vän om du vill det. Det är ju faktiskt ditt val och ingen annans.

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .