Wednesday 5 October 2011

Svar!

Flytten skulle innebära att jag inte längre bor i Sverige ^^ Mer än så säger jag inte just nu :D
Och det uppenbara blir väl om möjligt mer uppenbart under min vistelse i Sthlm :)
Hoppas (fast ändå inte somehow) att det dyker upp ett brev imorn!

Just nu väntar jag på mat, blir lax! nomnomnom
Och sen ska jag fixa biljett :D

Bör kanske kolla kläder och packa lite smått också...
Jag jobbar ju ändå till 15 på fredag och ska hinna äta osv innan bussen går, så det gör ju inget om packningen inte behöver ske just då xD

Vill för övrigt inte ta Zopiklon mer, jag blir så otroligt seg på den och tröttheten är omöjlig att komma ifrån. Känns inte bra alls.

Sen undrar jag om någon vet om det är järn i pistagenötter?
För jag är i princip besatt...
Har ju förmodligen järnbrist, men tabletterna ställer till det i magen...
Kan googla, men jag orkar inte :D

Så lat är jag!
Pöss ^^

2 comments:

  1. Men inte i Sverige, vet ju inte vad det handlar om men det låter som en stor chans till något häftigt :)

    Förstår fortfarande inte vad du menar med uppenbart, men men.

    Tror det är järn i nötter
    Hoppas du hittade svar. :)

    ReplyDelete
  2. den första meningen förstör mig lite smått :(

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .