Monday 17 October 2011

Cut cut...

///__o)

emobex?
nej men...
jag hatar verkligen att klippa mig, även om det är typ ett par cm.
dessutom är mitt hår sjukt ojämnt, vilket jag inte hade märkt innan...
idiot jag är som hade sidecut :(

ska slänga i svart snart iaf och sen får det se ut som det gör.
önskar dock att jag hade rakt hår, så jag faktiskt kunde klippa någon form av frisyr för en gångs skull...
gör jag det betyder det att det måste plattas varje dag för annars ser det ut som hej kom och hjälp mig.

och jag vet att jag inte kommer orka platta det jämt, och dessutom blir mitt hår lockigt om temperaturen ändras plötsligt eller om det är blött ute.

:(
klaga klaga klaga

jag tror jag behöver äta nåt, är så tjurig xD

3 comments:

  1. jag vill ha lockigt... vi byter! <3
    Jag vet hur det är med temperatur osv.. mitt hår är ju ganska rakt men de e fortfarande lite självfall i det, och det är vågigt på det mest fula sätt....!!! Jag har klippt av mitt hår precis vid axlarna, så det ser ut som skit,ja ser ut som Lotta på bråkmakargatan xD

    ReplyDelete
  2. Mwahaha, Han som sjunger pea du vet! xD17 October 2011 at 23:39

    Dumma sidecut :(

    ReplyDelete
  3. älskar när du blir sådär tjurig mihihi :D

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .