Monday 3 October 2011

Vadå immunförsvar?

Guess who's sick again? ^^

Hade skitont i huvudet, kände mig svimfärdig, smått illamående, hade svårt att fokusera blicken och musklerna gör ont när jag rör mig. Oooooch mina ögon är väldigt glansiga, sooo I'm guessing... Fever?

Mamma tror att det är anemi...

Jag tror det är brist på lite allt möjligt...

Vill inte vara sjuk såhär igen :S
Det var så otroligt nedbrytande att vara sjuk hit och dit hela tiden.
Kanske satt allt i mitt huvud, men jag förstår inte varför det skulle göra det nu...

Yvonne skulle väl säga att det är stressreaktion+ångest.
Men för vad?

I don't get it.

Kom hem vid 12:30 typ, gick upp och la mig på en gång.
Skypeade med Balzary ett tag och sen däckade jag.

Sov iaf 3 timmar tror jag...
Och jag är dödstrött nu också.

Min säng är jätteobäddad och obekväm men jag vet inte om jag klarar av att göra nåt åt det, rent fysiskt.

Ska försöka, men det känns som att det kommer sluta i febriga tårar.

Inte okej.

Vet inte ens vad jag ska göra resten av kvällen...
Har kollat på film och sådär redan...
Är så uttråkad, kanske borde läsa, men jag vet inte om jag orkar hålla i boken ens.

Bah.
Hatar att jag blir så ynklig när jag är sjuk :(

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .