Friday 28 October 2011

We fly to the end and back to the beginning again

Fredag kväll och jag är hemma, var hemma igår och idag.
Hade ju ont i halsen igår, och upptäckte att jag hade vita prickar i halsen senare...
Så jag var hemma idag också, och stannar inne ikväll då jag inte vill att det ska bli värre.

Har inte ont, och hoppas att det inte är något, för jag är bra på att få halsfluss som är hemsk.
Imorgon ska jag i alla fall ge mig ut på Halloweenfest och sen är jag ju ledig för det är lov så jag tror jag ska klara mig undan.
Även om det inte bryter ut kan jag smitta någon, så folk får hålla sig undan en aning imorgon xD

Om 6 dagar och 1 timme har bussen precis börjat åka. Längtar obeskrivligt mycket.
Ska bli så underbart att spendera flera dagar tillsammans <3

Jag får damp på mig själv...
Är bra på att vara ute i god tid med presenter osv, men har SÅ SVÅRT för att hålla det hemligt till dagen då det faktiskt ska ges. Blir så ivrig och vill slänga på papper och snöre och kasta på människan i fråga så fort jag har det i min ägo xD Och självklart ska min älskade lilla alkis fylla år i december.... SÅ. LÅNGT. KVAR.
Men det kommer bli episkt :D

Idag fyller världens underbaraste My 19 år också :D
Sjukt att det snart är ett år sen vi sågs...
Åkte ju till Borås då och så firade vi oss typ.

Vilket i sin tur betyder att jag ätit Sertralin i ett år också.
Hämtade ju ut tabletterna dagen innan vi åkte...

Damn.

Well.
För att uppdatera angående mitt mående osv så kan jag glatt meddela att jag är väldigt stabil.
Det kommer dumma tankar krypandes som försöker sabba det för mig, men jag låter dem inte ta över. Har fortfarande svårt för plötsliga besked/ändringar osv, som alltid, men jag tycker att jag hanterar det relativt bra i alla fall!
Jag har inte skadat mig på 5 månader, sist var i maj när vissa saker fick ett abrupt slut.
Hur som helst, jag är lycklig, trivs med tillvaron och med mig själv.

Gick med i en grupp på BDB eller Dayviews som det heter nu.... anyhow. Den heter Mulliga Modeller. En grupp full av helt sjukt vackra människor med kött på benen som är stolta över sina kroppar och trygga i sig själva. Det är så otroligt attraktivt, och jag la upp några bilder där, bl.a en jag aldrig publicerat någonstans förut för den är tagen i en så hemsk vinkel. Har inte fått annat positiv respons, skitsöta kommentarer osv. Är så underbart att inte känna att man är den enda som håller en kudde framför magen när man sitter ner osv... Haha, det är en väldigt peppande och glad grupp. Det ger mig en boost liksom. Ser människor där som är större än vad jag är också som ser helt fantastiska ut i kläder de har på sig, som det bara lyser om för att de är trygga i sig själva. Och det är många där som är med i gruppen för att "mulligt är gulligt" och alla tycker inte att tjejer ska vara trådsmala. Jag vill också känna mig trygg i min kropp, ta på mig kläder och tänka "damn, det här var snyggt"
Jag har gått med en himla... Vad ska man kalla det? Gördel-liknande grej på mig i... nu ska vi se... nästan 3 år. Och innan dess hade jag dubbla leggings på mig, högt uppdragna som höll in magen en aning.
Grejen är ju att den inte gör någon märkbar skillnad för någon annan än mig.
Den är obekväm och då jag har den varje dag i princip är den sjukt sliten och jag vill inte känna behover av den mer.
Det enda den faktiskt är bra till är att arslet inte syns när man böjer sig ner eller sitter på huk.
Kan inte ha annat än lågt skurna jeans men problemet är ju att de åker ner då. Haha.
Näe fy.
Jag är grymt trött på att inte tycka om hur jag ser ut, det är ingen annan än jag själv som matar den elden heller.
Får inga elaka kommentarer om att jag skulle vara för stor... Folk har i princip blivit tjuriga över att jag ens ser mig som mullig :P
Men. Att ha gått från att se mig själv som tjock till att kalla det mullig istället tycker jag är ett steg framåt.

Jaja, en dag kommer jag väl se mig själv i spegeln och le åt mina kurvor.
Haha, har inget emot dom, faktiskt.
Lår, arsle, höfter i all ära.
Jag tycker bara inte om min mage.

Blir den plattare så blir jag glad.
Bukfett verkar dock vara det svåraste att bli av med.
Oh well, nog om utseendet!

Tänkte umgås med gitarren en stund och se om rösten håller.
Ska dock inte överanstränga halsen, känns inte så smart liksom.

Men ja, hoppas alla har en finfin fredag och sådär :D
Puss!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .