Tuesday 4 October 2011

Take my words and turn them into signs that will survive

Verkar som att det inte bara var jag som blev sjuk efter helgen...
Det varma vädret har säkerligen en del med saken att göra ^^
Man tycker "oj, vad varmt det är!" och klär sig som att det är sommar, men det är faktiskt höst.
Och går man från varmt till kallt till varmt till kallt så blir man förkyld.

Vet inte riktigt vad det är för fel på mig, men jag känner mig piggare idag i alla fall.

Så jag beger mig till jobbet imorgon, lägger till en värktablett i blandningen också i motverkande syfte...
Så får man se hur det går liksom.

Och det är onsdag imorgon :D Vilket betyder att imorgon åker jag i övermorgon :D IIIIIH <3

Ska därför äta något snart, städa upp på rummet och sortera ut lite kläder, kolla om något behöver tvättas ^^

Sen blir det en dusch och så ska jag överdosera balsam, för mitt hår är inte happyface alls... Tror jag låter det sitta i några timmar ikväll så sköljer jag ur det innan jag ska sova ^^

TELL MY BOY I LOVE HIM SO TELL HIM SO HE KNOWS!

1 vecka kvar till konserten :3

Jag börjar bli fundersam gällande försäkringskassan... har inte fått in några pengar :S
Får ta mig till Soc snart och kolla vad sjutton jag ska göra D:

Oh well, mat!

Bye <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .