Tuesday 18 October 2011

Trött som en gravid höna!

Jag är inte det dock. En höna alltså :O

Upp tidigt idag (okej, 7 är inte supertidigt men jag har inte gått upp tidigare än 8 den senaste veckan) och fixa i ordning sig, hoppa på buss med massa skolbarn (chauffören frågade om jag inte hade busskort... EH. Jag ser inte ut att vara 14 :( eller??)

Sen komma in till stan för tidigt... Vilket jag visste att jag skulle göra :P Hade ca 30 min att döda innan AF öppnade... Så jag gick till Soc och fixade med papper där. Said and done ^^

Sen tillbaks till AF, träffa Ulf, förlängde praktiken till 15e nov och berättade om mina nya planer.
Vilket är väldigt bra för min del då jag som är med i jobbgarantin och inte har slutbetyg får ett högre bidrag ^^
Hihi!

Kan bli bra det här :D

Sen gick jag en sväng på stan, köpte saker.... FY. Jag gör det hela tiden nu känns det som xD Aja, synd. Lite kan jag väl unna mig... Typ... xD
Sen försökte jag få tiden att gå genom att sitta på Åhmans i 1,5 timme typ... Jag åt en pommes. Min mage hatar mig just nu xD

Kom hem vid 13:20 och däckade mer eller mindre ganska direkt :P
Väcktes för några minuter av älsk (på beställning, så snällt så!)
Nu sitter jag och lyssnar på en live konsert med RHCP via hans cam xD

Ska ner och hitta en energidryck i kylen och hoppas att den väcker mig lite...
Myes, ni får ny bild på håret när jag känner att jag lever igen xD

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .