Monday 17 October 2011

We all want the rose you know

Ska ta mod till mig och be min mor klippa mitt hår en aning (do. not. want.) ... det behövs, men jag vill inte egentligen xD
Sen ska det färgas svart igen, skönt. Kommer kännas mer som... mig xD

Och sen ska man in till gby och hämta ut ett paket från Ica... Är ganska säker på vad det är :)
Men ja.

Uppdaterar väl med bilder sen typ kanske?
Finns inte många bilder på mig som redhead, men det syntes aldrig som jag ville ändå so nevermind.

AF imorn också, och Soc.
Få in lite mer pengar :3 he he he

OCH PÅ FREDAG BLIR DET LINKÖPING :D
Älsk kommer ner ^^ wiiiie

Puss så länge! :*

2 comments:

  1. hälsa 8D även om han inte vet vem jag är...

    ReplyDelete
  2. Basshunter :O eller, ja.. Bass iaf :(17 October 2011 at 23:38

    Pengar är alltid bra :D

    och :*

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .