Wednesday 26 October 2011

Wednesday's Song

Idag var dagen då jag inte var med F-2:an utan mest med 3-4:an, och det tröttar inte ut mig på samma sätt... Ändå har jag precis vaknat... Som vanligt. Och jag vet inte när jag somnade... Har väl sovit i typ 2 timmar skulle jag tro ... Jaja.

Har varit omklädningsrumsvakt och försökt vara syslöjdslärare... JAG. Som valde träslöjd så fort man fick det xD
Men ja, det gick väl rätt bra i alla fall.

Åkte till Västervik med mamma när vi hade slutat då jag var klumpig och hade sönder ett par ögonskuggor idag... Bl.a min svarta. Som jag använder dagligen. Så vi var på jakt efter en ny svart ögonskugga... Köpte även en ny foundation (igen !?) oooch... en kajal, ett lila nagellack (en nyans jag inte hade eller har haft innan, den var fin!) ooooch läppbalsam (HAHA, blivit beroende.) Kunde verkligen inte låta bli... Det luktar svartvinbär..! OMNOMNOMNOM.

Drömde väldigt skumma saker precis, fattar inte riktigt vad min hjärna håller på med.
Anyhow.

Torsdag imorgon, vilket betyder att det är 1 vecka kvar till Stockholm!
På fredag och lördag ska det Halloweenas :)
Söndag blir en slapp dag vad jag vet.
Måndag får väl gå åt till städning och förberedande packning (dvs tvätta osv)
Tisdag ska jag och pappa firas (det är hans födelsedag, men jag är inte hemma på min så vi kör ihop typ, spelar inte mig någon större roll.) Så jag ska vara hemma och förbereda inför det då föräldrarna jobbar ^^
Onsdag ska jag och Embla ha en tjejig feelgood-dag på stan :)
Sen är det torsdag igen :D och då åker mamma och pappa till Estland och jag ska till Sthlm.
Sen är jag där till onsdagen veckan därpå :)

Så det är rätt planerat framöver, hoppas det betyder att dagarna går fort.

Yees... Nu ska jag glo på Never Mind the Buzzcocks och vänta på att älsk ska ha tid att vara social på Skype :P

PUSSHEJ!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .