Sunday 16 October 2011

I can go with the flow

Svar till Honey:
Söka jobb här kan jag glömma :)
Har ingen utbildning och det finns knappt jobb till de som har det så... Nä.
Och självklart är det mitt val, men jag är inte så mycket för att dra ut bara sådär när man inte har planerat något med folk eller så. Sen påstod jag inte att det var upp till någon annan heller, beklagade mig över att jag hade tråkigt helt enkelt.

Och så en uppdatering då :)
Märkte att ena kattungen var död.
Den lilla gråa. Den var alldeles platt så idiotmorsan hade väl legat på den och kvävt den. Himla pucko-katt :(
Har en liten söt fluffboll kvar iaf, den heter Warpaint och är brun och svart :)
Dom är inne på mitt rum nu då det är det varmaste rummet i huset (el-element ftw!)

Åkte till stan idag, Ronny skulle hem till Skåne igen och vi har inte setts på typ 2 månader eller nåt så vi sågs en sväng, han var på Subway med sin mor :) Så vi catchade up lite och sen åkte han iväg. Jag köpte mig en hårfärg och lite annat onödigt ^^ ooooch sen tog jag bussen hem igen. Var skönt att komma ut ur huset en sväng iaf... Haha.
Och nu sitter jag som vanligt vid datorn, hoppas på att nästa helg innebär att finaste kommer hit (eller ja, till lkpg) så vi kan ses igen ^^

Kollar på Never Mind the Buzzcocks på youtube och har en crush på Noel xD Han är så underbar!

Ska in till AF och förlänga praktiken (tror jag) på tisdag... + diskutera lite om vad jag ska göra framöver.
Jag vet dock inte om jag vill vara på skolan eller om jag ska försöka hitta något annat...
Det är ju nära och bra, men... Jag vet inte. Kanske skulle få ut mer av att vara på typ Knutpunkten och söka skolor, jobb och sånt...
Vi får se.

Ska fundera på det.
Vet inte om jag ska slänga i färgen ikväll också eller om jag ska vänta tills imorn.
Eller ja, är väl mest upp till mamma xD
Hon som måste hjälpa mig så... :P

Ska dessutom klippa topparna innan jag gör nåt annat med håret.
Mamma är bra på att klippa för mycket :(

Och jag vill ha låååångt hår.
VÄX!

Myees...
Och btw, AMANDA, min banan... om du läser det här och inte har kollat din blogg så svarade jag på din kommentar med en kommentar på ditt senaste inlägg, så du vet :)

Puss och kram!

1 comment:

  1. ahaaaaaaa :D Det ska jag kika på direktus momentus. hihi:* seeeeg amanda fyyy.. men hey thats meee!! <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .