Thursday 6 October 2011

schtöckhölm!

yeees, imorn hoppar jag på en liten buss till huvudstaden.
får vänta på centralen 1 timme sen typ, och ska inte titta på eller prata med någon tills B dyker upp, och det är tveksamt om jag ens får prata med honom x) hahah

sen väntar några underbara dagar + en episk konsert och det ska bli såååå kul! ^_____^

lyssnar för tillfället på Chads trumsolo från Slane ^^ haha, insane ;) RIMMARN!

ska äta ägg o tonfisk snart o sen duscha... oooooch försöka vaxa benen.
det gick inte bra sist jag provade xD

håret satt kvar, men huden lossnade lite här och var... (okej, inte så hemskt som jag får det att verka) jag började blöda lite och hade asont iaf :P
får väl se om jag klarar mig den här gången xD

har iaf packat allt utom smink + hårsaker :P

sen får jag väl köpa med nåt till bussen så jag överlever ;) haha
och så ska det tas med en bok ^^

myeees....
har inte riktigt nåt att säga såhär på kvällskvisten :P

lär inte blogga mer förrän jag är hemma på onsdag typ, eller ja, det märks.
hej så länge iaf! :D

1 comment:

  1. kattmat :D xD

    dåligt vax eller dålig bex? xD

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .