Sunday 2 October 2011

So, about yesterday...

Hatar att må sådär, har så svårt för att komma ifrån det.
Men, det löste sig. Drog på mig jeansen mamma hade lagat och la ner lite extra tid på smink + hår.
Har inte fixat mig sådär på så länge, så det blev bättre och bättre allt eftersom jag såg ut som... well, inte mig själv :P

Pappa körde mig till Bazze och det var underbart att träffa folket igen!
Har saknat dom.
Det var en riktigt rolig kväll helt enkelt :D

Det blev Palladium för lite dans och sen Club9 :)

Träffade på väldigt många man kände som man inte sett på evigheter!
Sånt är alltid mysigt :)

Blev nattbussen hem vid 2:15 och jag var helt slut. Det var jag redan vid 1 :P

Kom hem strax efter 3 och satt på Skype en stund då finaste hade stannat uppe för min skull <3

Har sovit gott och vaknade för några minuter sen, har jättetorra ögon, pga linserna skulle jag tro, så jag ser inte bra alls xD men men, det blir en riktigt slapp dag idag i alla fall.

Måste ju ladda batterierna till skolveckan som ligger framför.
Hoppas den går fort bara, jag vill ha fredag.

<3

2 comments:

  1. Vem är den här finaste du pratar om? Ny pojkvän eller :P

    ReplyDelete
  2. elakt.. sa inte du att du skulle svara på alla frågor?

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .