Sunday 16 October 2011

Who do you think you're fooling?

Jag ska vara duktig och fortsätta ta mina tabletter som jag ska.
Vet inte vad jag tänkte riktigt...
"Ja! Nu slutar jag ta dom här så ska vi se hur bra jag mår!"
... Ska det slutas med dom behövs en nedtrappning. Det vet jag ju !?

Är på mycket bättre humör och har inga lustiga tankar om saker nu.
Väldigt skönt.

Jag blir bara lite fundersam...
Vad gör jag om jag inte fungerar såhär utan dom?
Vill inte käka piller resten av mitt liv.

Hm. Well, jag får lita på min läkare och se vad hon tycker och tänker om saken helt enkelt.

Idag ska jag in till Västervik en sväng, så jag har egentligen inte tid att sitta här men jag kände för att skriva lite så.... SYND ^^
Behöver nog inte 2 timmar på mig ändå, so it's all good.

Sovit lite lustigt.
Men jag sover i alla fall.
Känner inte behov av Zopiklon alls nu. Det är jätteskönt!
Måste bara komma ur det här med att ta powernaps så fort jag inte har något att göra...!
Visst, det är jätteskönt att sova, men jag blir ju helt snurrig av det. Kan inte sova när jag ska sova och har knappt koll på vad det är för dag eftersom jag vaknar så många gånger :P
Men men, en sak i taget ^^

Tänker köpa mig en svart hårfärg när jag ändå är i stan, mitt hår känns mjukare tack vare inpackningen men jag känner ändå att topparna behöver kapas... Var rätt länge sen jag klippte mig. Eller alltså, mamma kapade ju delarna hon inte orkade fläta in i dreadsen, men ändå.
Få bort det värsta, slänga i färg och sen köra på inpackningen några veckor ^^

Yeeees.
Nu ska jag äta frukost och sen försöka fixa i ordning mig :P
Skriver säkert mer ikväll :)

Pöss!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .