Sunday 30 October 2011

It's aliiiive!

Helt galen kväll igår!
Tänker inte gå in på detaljer, men shit...
Har inte haft så kul ute någonsin tror jag!

Natten avslutades med en kebabrulle och sen slängde jag mig i sängen mer eller mindre ^^

Lägger in en bild här, bara för att. Men det finns fler på Facebook :)



Nu har jag min att göra lista...
1. Skriva ut ansökningspapper till Valla
2. Hitta betygen
3. Skriva/fylla i allt och skicka!
4. Städa rummet ordentligt
5. Baka osv till tisdagens kalasande
6. Köpa biljett till Sthlm
7. Fylla år
8. Aldrig komma hem igen

He he he...
:3

2 comments:

  1. You should know bu now xD30 October 2011 at 20:53

    Men.. WE WANT GORY DETAILS ALL OF THEM! Förlåt för caps lock :(

    ReplyDelete
  2. vad heter du på facebook då? läskig bild...

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .