Thursday 6 October 2011

Wax on... Wax... OMG WHAT AM I DOING?!

Okej, jag fick panik.
Hade satt på en remsa... Ångrade mig (hjärtat slog väldigt hårt och jag hörde bara susningar i öronen...) bestämde mig för att det inte var någon bra idé, det skulle bara göra ont, faila och så skulle jag få raka benen ändå... xD

Så jag drog sakta bort remsan medhårs, och kvar fanns en massa vax.
Och nu kommer lite hat mot Veet.
Våtservetterna som följde med i paketet tog slut för rätt länge sen (har haft paketet ett tag) och de skulle användas för att ta bort vaxrester... Jag tänkte inte så mycket på det nu.
Förrän jag skulle försöka få bort vaxet.

NÄHÄDU!

Satt bättre än en tatuering kändes det som xD
Fick riva bort så mycket som möjligt med naglarna, och sen rakade jag benen ändå XD

Extremt fail, jag vet.
Men jag klarade verkligen inte av det...

Tror jag ger upp den grejen nu och investerar i en bra hyvel ...
Usch.

2 comments:

  1. han basisten i det där bandet du vet :O7 October 2011 at 15:11

    Hahahahaha xD <3

    ReplyDelete
  2. Hahahahaa Men Bexy XD <3 men de får la sitta där då ;) Inte mö å göra åt'!
    Tänk på mig då som skulle vaxa min egen bikinilinje en gång, med hardwax, det stelnar ju as fort och man lägger vaxet rätt på huden, inga remsor... Det fastnade rejält kan ja säga.

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .