Monday 17 October 2011

IT'S A MONSTEEEEER!

....eller? ^^

Nä, det är faktiskt bara jag...
Iförd en röd plastpåse på huvudet för att inte färga allt i min närhet svart... och ansiktsmask på xD
Sjukt hett ^^

Nu blir det iaf svart igen :) Känns bra! Känns som... Bex :D

Ska leta efter en vettig vinterjacka på näääätet och vänta på att tiden ska gå.
Ska även kolla folkhögskola i Lkpg ^^

Meeen... Ja.
Hoppas ni inte drömmer mardrömmar sen ;)

Får bli en ny bild på det svarta typ imorgon... När jag faktiskt är fixad xD
Osminkade bilder är inte okej om man inte verkligen försöker vara ful... Eller nåt xD
Shit, har jag gått och blivit ytlig?

:O

1 comment:

  1. You homophobic redneck dick?17 October 2011 at 23:40

    Monstars, space jam, bra film.

    och hopefully så får jag jobb och sånt i Lkpg snart :D jag måste bara börja söka xD

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .