Monday 31 October 2011

Haha hej ångest? xD

Har ingen aning om vad den gör :O
Bara kommer och spökar i magen helt oprovocerat!
Visst, jag har inte tagit medicin på ett par dagar...
Men jag tänkte att det inte skulle behövas... Dessutom måste jag hämta ut mer för den är slut, så jag sparar på tabletterna tills jag har fler hemma.
Lustig grej det.
Jag kan inte avsluta sista kartan innan jag har köpt mer.
Dumt egentligen.

Hur som helst mår jag bra, har bara dum ångest för absolut ingenting som är lite irriterande.
Blir smått illamående och snurrig av den. Drog på en playlist med Puddle of Mudd, på Spotify ^^
Lyssnade mycket på dom för... nästan 3 år sen blir det väl :O
Nördade just den här playlisten vintern vi flyttade tillbaks till huset... vilket var i början av 09, så ah, i årsskiftet är det 3 år då ^^

Tänkte röja upp lite i rummet, vet inte vad som hände... Det var relativt mycket golv här inne för nån dag sen... Nu ser jag mest kläder överallt xD
Sen behöver min hy i ansiktet en rejäl omgång med ansiktsmask och skrubb och andra mer eller mindre illaluktande produkter :D Trodde jag skulle få massa utslag och finnar och skit efter allt klet på halloween, men jag klarade mig undan :D

Sen ska det pysslas lite, men anledningen är hemlig ^^

Imorgon ska jag baka som sjutton!
Ska dessutom skrivas ut papper till skolan och sånt viktigt.
Måste även hinna duscha och göra mig i ordning... Så det blir ingen lång sovmorgon inte!

Måste även lyckas sno (läs låna) mammas eller pappas kort så jag kan köpa bussbiljett!
OCH papper ska fyllas i och skickas till FK.

Himla vuxenskit. No me gusta!! :(

Well, ska sysselsätta mig så klumpen i magen inte tar över tillvaron :P

PUSS!

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .