Thursday 20 October 2011

I said YEAH-YE-YEAH YE-YEAH!

Råkade somna idag igen xD
2,5 timme...
Nu tar jag upp en sak jag tänkt på länge!! :O
Säger man verkligen 2,5 timme?
Det är ju plural egentligen?
två och en halv timme
två och en halv timmar låter ju dock inte bra alls.
kanske är det så att man EGENTLIGEN säger 2 timmar och en halvtimme?
Och så har folk kortat ner det...
Eller? Har stört mig på det aslänge xD

Hur som helst, det var inte det jag skulle skriva om alls.
Ska till Linköping imorn, över helgen :)
Åker med ett tåg som går 11:26, så jag tänkte packa lite fort nu och städa i ordning på rummet en aning xD
Ser ut som crap.

Nästa helg blir det halloweenfest hos Jossi med mysiga människor :D
LÄNGTAR! Älskar halloween :3



Så att.... det var väl inte mer än så :o
Packelipacka och sen sova!
PÖSS! <3

1 comment:

  1. det är halloweenparty på harrys i borås den 29de oktober... om du vill komma ... :( <3

    i miss u <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .