Wednesday 19 October 2011

My hands they're strong, but my knees were far too weak

Set Fire to Everybody - Skrillex & Adele går på repeat för tillfället, försöker tänka på annat men det är svårt... Ångesten satte sina klor i mig idag, och med den kom begäret efter söta, onyttiga saker.
B&J (som jag inte ens tycker är himmelsk längre), mintkrokant choklad och pistagenötter...
Sen däckade jag.
Sov ganska många timmar, så jag funderar på att ta en Zopiklon sen så jag kan sova i natt.

Är så ovan vid att må kasst såhär, blivit bortskämd med glädje och grejer, var verkligen inte beredd.
Rätt jobbigt, och att sova är så skönt då, man försvinner bort in i något annat.
Ska väl försöka roas av Never Mind the Buzzcocks och kära ner mig i Noel lite till ^^
Sen ska jag duscha, och se om jag hittar min hårbotten under all svart färg igen.
Vet att det inte blivit någon bild, den kommer när jag inte suckar och raderar vartenda exemplar på mig i bildform så fort jag ser skiten.

Är dock inget spec att se, jag var svarthårig i flera år. Ser ut så igen helt enkelt.

Ska försöka lägga mig rätt skapligt... Har ingen direkt anledning att sitta uppe idag ändå.
So. Yeah.

Den här dagen kan dra åt.... ^^

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .