Tuesday 8 June 2010

allow me to laugh... ha ha

det är nästan skrattretande :)
men visst, jag kan hänga på ditt spel om du så vill ^^


var på musiken idag...
ah.
och... det kommer jag vara på onsdag o torsdag med
seeeen äre show ^^
komsi!?

iaf, efter det hängde jag med tobbe till vår eeeefterlängtade replokal så det bliratt ta in trummorna i helgen, I hope ^^ åh. så underbart! :D
o sen hem till tobbe o sen bort till markör.
där har man hängt hela dagen...

kom hem typ nyss.
ska laga lite mat o sen får jag se...
ska upp tidigt imorn men tror inte jag kommer orka om jag lägger mig... dock äre inte så smart o va zombie på ett möte kanske... oh well. det blir som det blir.

ronny var sjuk idag så han stannade hemma... men kommer in imorn iaf :)

det regnade idag..
mitt hår failade.
rejält.

himla lockar :/

anyway...
jag har inte så mycket att säga idag faktiskt.


andas. andas. andas.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .