Thursday 24 June 2010

serenity nestled its way in.

allt känns så himla bra.

saker har ordnat ut sig mellan vänner, vilket gög mig otroligt happyface :')
banan och frysna hallon, and let's never let this happen again <3

pier pressure var pretty damn awesome ^___^
lägger nog in lite bilder sen :)

otroligt mysiga dagar nu på senaste... det känns som förr, fast bättre.

jag blev vald av de 3 som intervjuades att få jobba på Lysingsbadet ^___^ kommer stå i receptionen och... ja :D det blir nice helt enkelt! 30 timmar i veckan... och det kommer vara över 4 dagar. så, jag jobbar 4 dagar, är ledig 3 o så går det runt...

fick idag brev om en ny tid till psykologen. FINALLY. det har varit myyyycket nu. gosh.

det är snart slutet på månaden vilket innebär pengar :P och då ska jag lära mig göra upp en budget och sen hålla stenhårt på den. för om jag tänker mig för lite mer så klarar jag mig rätt bra på dom pengarna.
dock blev det en dyr mobilräkning :/ damn.

får jag bara ordning på lägenheten igen så är jag helt nöjd med i princip allt ^^

sen ska jag bara bli av med min hosta ;o

well...
har inte mycket mer att säga...
JO. lyssna på Pendulum!
så himla sköna :'D
byeeee.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .