Tuesday 8 June 2010

Burn & croissants, the breakfast of champ...I mean.. Bex :P

so... igår... hehe.

tog ut aggressioner på helt fel person, bröt ihop, kände lite för en gång skull vilket alltid skrämmer mig, kände mig yttepyttig, bad om förlåtelse för mitt fuckade beteende och insåg på nytt vad människan betyder ^^

...och den människan ska ringas o väckas vid 12. han kommer säkert vara sådär morgonirriterad :P haha, åh... stackarn :P



sov några timmar, vaknade av att pappa ringer o är utanför min dörr... PANIK!

slängde på mig kläder, öppnade... gick igenom lite papper lite fort medan jag vrålklädde mig ordentligt, slängde i mig en kopp te o kammade över håret, drog på mig en mössa o moppades till centrumgården för ett möte med en viss Jan ^^

fick lite info om praktikplatser o babblade lite allmänt... känns bra!



sen gick jag till AF men dom hade inte öppnat så jag mailade Ulf om sakerna istället...

blev en trappa till för att be om en ny tid hos psykologen ^^



dessutom har jag pengar på kontot. soc vettu, känns fint att vara en leech på samhället resurser ;)

namen, det blir nog bra.



ska ta ut lite pengar o ge mamma o pappa, dom ska inte behöva ta ut förskott på lönen jämt för att jag bara flyttar hemifrån o äter massa dyr mat T___T



jag är trött men klar i huvet pga min finfina Burn...

ska städa upp i lägenheten o diska o ha mig... ska bara orka xD



sen blir det repreprep resten av veckan typ...

dock inte på kvällarna direkt men ah...

o så på fredag äre show, sen är jag verkligen byebye östra, för.... jag tänker inte dyka upp mer där :P har inget att hämta där om man säger så ^^



musik kan jag ösa på med Welcome To Die :D

mitt harem av killar xD hahaha

Bex oxh 6 små pojkar skapar metalmusik... pretty damn awesome!

får hoppas på lite spelningar and shit till hösten eller slutet av sommarn kanske :D

åhhhh



allt är verkligen igång nu.

känns peppt.



o nu ska jag fokusera på att ta hand om mig, hitta en trygghet i mig själv så jag kan öppna upp för dom viktigaste i mitt liv.

om nåt ska gå som jag vill måste jag först o främst kunna hitta till kärleken jag har för mig själv... om inte jag älskar mig, hur ska nån annan då kunna göra det? ^^



yah, pappa ringde precis o ska komma upp på en kopp te, så jag skriver mer sen :)



puss så länge!

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .