Saturday 12 June 2010

bleh.

jag kanske har kommit över vissa delar med det...
men det är inte okej ändå.
det är faktiskt inte det.
inte när jag vet hur prioriteringarna blir.

det som gör det otroligt inte okej är att vi skulle setts idag.
men eftersom det inte hände nåt i stan och jag ändå inte skulle orkat annat än en lugn hemmakväll...
så stannade du hemma.

sen dyker det här upp.
och då passar det.

det kanske inte är menat på ett taskigt sätt...
men det sårar ändå.
omedvetet eller ej.
ingenting ändrar på det faktiskt.

överreaktion är det inte heller...
det är ... en reaktion. bara. faktiskt.

faktiskt faktist faktis fuck this!

ändå är min första tanke "hoppa in i duschen, klä på dig o gå till andra sidan stan!"
även fast jag vet att jag behöver sömn.
och inte borde gå nånstans själv mitt i natten en lördag...

I just care too damn much.
men ska jag stänga av så stänger jag av helt.
och det är inget alternativ.

det är antingen eller...

CRAP.
.____.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .