Sunday 6 June 2010

here we go again...

har nu internet i lägenheten så jag tänkte sätta igång med bloggandet på riktigt igen.
finns mycket som behöver ventileras... allt är väl inte till för allmän åskådning heller men... jag får ta till med mina kryptiska knep.

klockan är nästan 17 och jag har en Ronny sovandes i min säng...
gårdagen blev inte alls som någon hade tänkt sig men vi tar nya tag.
masker föll och well... med ny kunskap om människor vi är med i princip 24/7 får vi hoppas och kämpa för en förändring.

det slutade iaf med kladdkaksbak och Silent Hill i min lägenhet med Ronny, Jonas och Mimmi.

vi (hon och jag) ska för övrigt ha L Word maraton ^^ awesomeness!

hah, han vaknade nu...
jag tror jag får skriva mer sen och typ...laga mat eller nåt nu.

aja, updates kommer sen.
I'm back. finally.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .