Wednesday 16 June 2010

yah, so...

några dagar senare.

jag lämnade röran i lägenheten o tog bussen till Markör.
det var kul.
jag var allmänt borta i huvet...
skyller på hostmedicinen, sjukdom o energidryck :P

vi halvglodde på the knowing iaf... o flummade loss xD
"automatiska explosioner"

anyhow.
fick med mig Ronny hem och.... öhhh...jag tror vi åt nudlar o kollade på film :P

måndagen dök upp och med den även Kim och Tobbe! ^^
jag var på kasst humör o stod o diskade ett par timmar.
fick ett raseriutbrott o kastade glas i hallen med...

sen bröt jag ihop o fick tröstas av Ronny... hur han står ut med mig o mina humörsvängningar kommer jag nog aldrig förstå ;/ men iaf...
lagade faktiskt jättegod mat den dagen :D
första gången jag provade också ^^
ugnstekt kyckling, ris o hemmagjord sås :) nomnom!

Kim drog hemåt vid typ 2 o så blev det nudlar igen xD
plus film... o somnade alldeles för sent. :P

tisdag!
vaknade myyycket senare än planerat...
och öhh...
mamma kom hit.
vi åkte till godishuset i Verkebäck o sen handlade jag på Lidl o Netto ^^
sen hem...
vi åt tacopaj o inväntade kvällen då vi begav oss till Markör :)

grattade Malin som fyllde 22 och chillade ett tag.

vi gick hemåt kring 2...
och laddade ner en massa filmer xD
vi såg på Hot Tub Time Machine och Harold & Kumar ...nåt :P
skojs iaf!

jag tror vi hade tänkt dygna men vi somnade nån gång vid 7... o skulle upp 11.
jo tjena.
vi vaknade 15:45 o har segat hela dagen o kollat film ... hehe.

NU är jag iaf själv i lägenheten... känns weird.
men det kan behövas.

ska bara ta det lugnt, diska lite o liksom... inte tänka xD (Y)

finns skojsiga planer för the future iaf... tänker inte avslöja nåt här. än.
men ah :D

just det!
i söndags/måndagsmorse på väg hem stoppades vi av polisen. 2 ggr.
LOL.

oh, o så har nån människa hittat mig på bdb, vet vad jag heter...men jag vet inte vem det är :S
weird. hatar sånt.

jaja.
imorn ... får se vad som händer :P
fredag äre fest iaf! studenten ju ^^ grattis till folket.
lördag antar jag att jag får vila upp mig en aning.
för på söndagmorgon åker jag med Fillan till Pier Pressure o ser HIM bl.a. :P
kommer hem på måndagen... o sen blire sälja jordgubbar några dagar.

DAMN. det krockar med ett möte jag ska ha på lysing... great.
får ringa o boka om :S
ahhh.

aja. har varit en mysig vecka hittills iaf :)
bye!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .