Thursday 17 June 2010

hm.

känns konstigt att vara själv.

tv:n står på som bakgrundsljud (heh, nu citerade jag Kent utan att tänka på det ..)
men det känns väldigt ensamt ändå.

och jag måste skärpa mig med matvanorna.
när jag är själv börjar jag nästan hetsäta.
allt jag kommer över :S
vet inte hur mycket bröd jag ätit idag. usch.
knäckebröd. smörgåsrån.

gjorde dip på creme fraiche o kryddor o lyckades äta upp halva gurkan med :S

vet inte vad det är med mig alltså.

sen börjar jag bli pissed off.
jag gick till psykologmottagningen förra veckan...
o bad om en ny tid.

har inte fått nån än.
jag har gått till min psykolog EN gång sen jag flyttade in här.
och jag har bott här sen 3e april!
seriöst.

jag VET att jag har hur mycket som helst att ventilera.
jag vet dock samtidigt att en del av det måste jag verkligen hålla käften om.
det är fel person att prata med.
faktiskt.

...igår eller ja, iförrgår om man ska vara petig med klockslag osv... när jag o Ronny gick hem... så öppnade jag upp. pratade. ventilerade. förklarade. lät.
o det var inte ångestfyllt. eller jobbigt.
det kändes nästintill naturligt.
och jag bad om ursäkt, för att jag inte hinner hindra min hjärna från att göra vissa kopplingar.
samtidigt vet jag att det inte är så konstigt. och vet att han vet det med.

och vi planerade.
och jag tänker.

men jag kan omöjligt veta om det kommer funka förrän vi provar... :o
men jag ska som sagt inte avslöja något nu :3

jag borde gå och lägga mig.
inte för att det händer nåt spec imorn vad jag vet, men jag vill försöka komma upp skapligt. sysselsätta mig själv HÄR så jag inte drar ner på stan och spenderar pengar ... vilket jag verkligen vill. hitta nåt att ha till midsommar eller så.
men.
nä.

pengarna får gå till viktigare saker den här månaden.
jag får mer i slutet av månaden...
och jag kan lika gärna spara till en av planerna ^^

funderar även på att pierca tungan, men jag vet inte.
måste rådgöra med min sånglärare... om det påverkar uttal eller sångteknik så tänker jag inte göra det :P

hade funderingar på att pierca ögonbrynet förr...
men jag tror inte jag passar med mer metall i ansiktet :P

har några fler tatueringar i tankarna istället...
en som jag hoppas blir av till min 19årsdag, men vi får se ^^

eller..ja. :D hah, jag är på väg att avslöja mig hela tiden xD blaaargh.

jag har hosta. det suger.
får leta upp hostmedicinen...
ta slemlösande nu o hosta ett tag, o sen ta en tablett som hindrar hostreflexen så jag kan sova :O

det känns som det är väldigt mycket nu helt plötsligt och jag hinner inte riktigt med då dagarna sovits bort :S

imorn händer inget spec iaf.
fredag äre student och med det fest.
lördag får jag packa o förbereda inför Pier Pressure...
som är på söndagen.
på måndagen åker vi tillbaks... och då ska det säljas jordgubbar i 3 dagar... om jag inte tagit fel :S
o så är det midsommar... hoppas inte jag missar det... :O
shit. måste verkligen kolla upp saker nu.

o drar alla iväg till gotland så lär jag dra mig tillbaks hos mamma o pappa en vecka, sola, bada o umgås med familjen liksom.

vet dock inte hur jag ska klara mig utan vissa personer...en hel vecka.
jag har i princip en familj här.
vi är sammanflätade rätt rejält.
vissa mer än andra kanske men..
jag älskar verkligen mina närmaste här.

...sen har vi öland också.
längtar nåt otroligt.

....o så hemliga planer :3
hihi.

anyhow... jag babblar mest nu :S
hehe.
ska faktiskt lägga in HIM på mp3n och lyssna in mig så jag inte ser ut som ett fån i publiken :P

godnatt eller nåt...

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .