Friday 11 June 2010

opepp.

jaha... om 12,5 h har vi första showen... ehhhh. yay? nah. inte direkt... vill mest göra det jag ska o sen dra därifrån... dåliga dagar... sovit för lite o bara varit tjurig. usch.

får väl se hur det går imorn...

vad gör jag ens uppe?
jag somnade vid 20, och tänkte sova en halvtimme.... men expert som jag är på att alltid lyckas hitta snoozeknappen blev det 2 timmar... o sen tvingade jag upp mig själv igen eftersom Ronny ska sova här när han lirat klart hos Alexz :P
dock har jag en känsla av att han kommer dygna där borta.... får väl se.
smsade honom nyss iaf.

hm...
ska plocka ihop det jag behöver ha med mig till imorn iaf... o sen duscha lite snabbt.
lär väl platta håret innan jag lägger mig igen, för att spara tid imorn.

ska vara på bryggaren vid 11.
så det blir buss 10:35.
ja. jag är lat.

sen är första föreställningen eller vad man nu ska kalla det vid 13... o sen en vid 19.
KUL.

vad ska man göra hela dagen??
min röst lär ju lägga av mitt i med min tur T__T

aja.
jag är törstig så nu drar jag. baj.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .