Saturday 12 June 2010

out of the psycho circus...

yah.
it's over.
och nu lämnar jag Östra.
eller?
Emir ville ha med mig i nästa föreställning... so I guess I'm kinda stuck.

Aja. Vi får väl se...

Det var iaf lyckat igår, och det blev en lugn fredag.
Gick och la mig rätt tidigt...för att vara mig alltså.
Somnade typ vid midnatt.

Sen vid 05:45 får man ett telefonsamtal T___T
Ronny ringer och väcker mig och undrar vad en låt med Dream Theater hette... SOM OM JAG SKULLE VETA DET!? o___o

anyhow... han dampade i telefonen ett tag och jag fattade inte mycket av nåt, sen kom han visst på vad den hette o la på i örat på mig. ^^ trevligt.

tog mig några minuter att somna om efter det men jag lyckades visst... alarmet väckte mig för sekunden vid 12 men jag somnade tydligen om och vaknade 13:45.

nu... väntar en lördag.
hm.

oh... and I had a lol moment...
för en månad efter ... den dagen
så... ah. nä.
han borde vara ärlig mot henne ifall dom nu ska vara förlovade x'D

whatever.
min lägenhet är äcklig.
och jag orkar inte göra nåt åt det.

Ronny skulle komma till stan idag iaf... jag tvivlar på att det blir förrän ikväll dock.
Eftersom han var väldigt vaken så tidigt imorse... dvs inte hade gått o lagt sig.

great.

aja. frukost o tv låter som en ok idé just nu.

känner ångestklumpen i magen av nån anledning... orka.
bye.

1 comment:

  1. Det är lugnt.. jag vet redan om det ;)

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .