Monday 7 June 2010

hick och välkommen till hype...

eller nåt åt det hållet.

idag ska jag leka elev i ett par timmar igen... show på fredag, ska bli kul ^^
betyder dock att min vecka kommer bestå av repning typ hela tiden.
och min hals är inte bra än... antingen så håller jag mig till trummorna då och skiter i sången fullständigt... eller så tvingar jag mig själv att sjunga.
bööh.
får se idag.

jag vill ju sjunga ._.

sen ska jag iaf umgås med Ronny :)

borde egentligen inte sitta här :P
måste göra mig iordning... för jag är lat och tar bussen till stan x)
som går 13:35 så... ah...

jag sov för övrigt åt fel håll i min säng i natt ^^ intressant, I know!
näe, nu får jag dra igång lite musik och dricka honungste :o

lär väl skriva mer sen :)
byebye :*

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .