Thursday 3 June 2010

BloggarBex is back on track... eller?

jag ninjar datorn hos alexz en stund för att skriva av mig...
jag vet inte vad jag vill ha sagt egentligen men jag lever iaf.
har bott i stan i 2 månader nu och det har varit som världens berochdalbana, utan tvekan.

många jobbiga stunder och jag har fått tvingas att utvecklas, för att hantera allt.
det har känts svårt ibland men på det stora hela så är det ändå bra.

jag har lärt mig stå emot rädsla för saker, visserligen gör det ont ibland fortfarande men nu kan jag vara öppen om det och jag vet att jag har stöd och förståelse här.

en del saker är pretty much fucked up ... men jag vet inte riktigt... det är inte direkt mitt fel. så. ah.

sommaren är här och det planeras för fullt ^^
nu satte sig ronny o började läsa vad jag skriver så jag får väl lägga till att han är en liten .... hm... hmmm..... nä. :D

imorn är det musik iaf och ... öh. jag kan inte sjunga, men trumma ska man tydligen ändå. tjoho.

och jag måste köpa mer iste :O
mmm iste :D

citat från alexz: "fett kefft att dom har förstört hela spelet asså!"
... nerds <3

aja.
haha. ingen kommer fatta nåt av det här inlägget...

det är juni!
... californication hamnade i min brevlåda för 11 år sen :')
awesomesauce!
well well well
hejdå :*

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .