Sunday 22 January 2012

Christopher Johansson

Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva dig.
Jag tvivlar på att det ens finns ord som kan förklara vad du betyder för mig.

När jag är med dig känns allt självklart. Som att allt är som det ska, och att inget kommer kunna göra mig illa.
Den tryggheten trodde jag var en lögn. Jag vågade aldrig hoppas på att få känna mig så trygg. Så hel.
Jag försökte fylla tomheten i mig på olika sätt under en lång period...
Och jag minns när vi började prata... Det var något som klickade till inombords...
Som om mitt inre varit ur led, och att du rättade till det.

Vi försökte, trots att vi inte ville det själva, att släppa taget om varandra.
Och känslan när du tog kontakt med mig igen...
Finner inte ens ord för det.

Men efter allt som varit är du faktiskt min.
Och det finns fortfarande stunder då jag tror att det hela är en dröm.

Att säga "jag älskar dig" känns inte tillräckligt, men ändå hittar jag inga andra ord.
Du är den bästa delen av mig, och jag vill ge dig allt jag har och är, för du är den första jag kunnat känna att jag litar på till hundra procent. Det känns så självklart att dela allt med dig, oavsett vad det är.

Varenda dag tänker jag på dig, och för varje tanke om dig saknar jag dig mer.
It's like I'm tearing me from myself when we have to say goodbye.

Jag längtar efter dig och efter dagen då vi har ett ställe att kalla vårt hem.

Jag är så otroligt tacksam över att få ha dig i mitt liv igen, du är mer än jag någonsin kunnat drömma om.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta.

<3
You make my heart beat like the bass in Nobody Weird Like Me

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .