Monday 9 January 2012

sista natten i björnsholm round 2

Har bott här ett år nu, sen hela västerviksköret alltså...
Och nu är det dags igen.

Imorgon flyttar jag till Linköping.
Närmare bestämt till Valla Folkhögskolas internat ^^
Har tak över huvudet där till den 14e mars, sen flyttas det igen, så första flytten nu blir en light edition.
Det viktigaste följer med, och resten får vänta tills jag och Älsk har hittat ett ställe att kalla vårt :)

Så det ska sökas jobb och lägenheter som sjutton nu så det kan bli verklighet!

Mars känns långt borta, men det är bara 2 månader... Och jag vet att månader går alldeles för fort när man har tänkt sig att de inte alls kommer göra det.

Första dagen i skolan imorgon iaf. Känns kul :D Lite pirrigt, men på ett bra sätt! Ser fram emot det :)
Går bara 2 timmar imorgon, sen blir det till att försöka komma i ordning så gott det går och se om man hittar till någon mataffär för frukostinköp typ.

Sen i helgen kommer mamma och pappa dit med eventuella grejer jag inte får med mig imorgon.

Var en snabbis i Vvik idag med mamma, fyllde i och lämnade in FK-blankett, så pengarna borde hamna på kontot om ett par veckor :)

Sitter och glor på Dexter, ska äta lentejas nu också...
Sen får jag väl ta och packa.

Uuuh.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .