Friday 20 January 2012

Helg yeah!

Fredag.

Varit en skön dag.
Slutade 11:30, käkade lunch och drog ner till stan en sväng.
Sen hem till internatet för mat hos Faton. Var trevligt :)

Drog hem vid 16, kollade på Dexter, sen sov jag till ... 19 typ?
Skönt.

Har kollat på The Big Bang Theory nu och ska fortsätta chilla hela kvällen.
Sitta och spela gitarr, kolla på Dexter, förhoppningsvis få en chans att prata med min älskling innan det är dags för sömn igen :)

Imorgon är det internatfest, hoppas det blir kul. De flesta här verkar ju vara vettiga trevliga människor så det blir nog bra ^^

På söndag får jag kvällsbesök av pappa en stund. Han åker till Norge nu vid midnatt, han ska hälsa på en MC-klubb där och så ^^ Så på hemvägen stannar han till för en kopp varm choklad och en macka :)
Känns bra, träffa någon hemifrån även om det bara är en liten stund..
Kanske lindrar hemlängtan en aning.

Ringde psykakuten i Vvik igår för jag ville veta om jag kunde höja min dos (Sertralin) och min läkarkontakt Irina är i princip omöjlig att få tag på... Doktorn ringde tillbaks idag och ändrade i mitt recept så jag har maxdosen nu... 200mg om dagen. Hoppas det ska stabilisera mig så jag kan låta bli att fastna i såna tankar jag haft de senaste dagarna... Skulle vara vääldigt skönt.
Och om den dosen inte fungerar eller så får jag begära en tid i Vvik och byta medicin...
Orkar inte fixa med adressändring och sånt när jag inte har fast boende här. Känns bara så omständigt.

Får se när jag hämtar ut meds nästa gång om det fortfarande är 50mg tabletter eller om de byter och ger mig 100mg... Smidigare med det än att ta 4 tabletter om dagen, de tar ju slut så snabbt då.
Aja, det ordnar sig.
Måste kolla om jag har något recept kvar på mina p-piller också... Hoppas det..!

Ska återgå till mitt chillande iaf :)
Ha en finfin helg! <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .