Sunday 8 January 2012

Home is wherever you are

Har fått spendera ännu en underbar vecka med den finaste pojken i världen.
Känns sjukt tomt här nu, och det känns som att "home"-känslan gick på bussen tillsammans med honom.

Vi tog iaf en del bilder, även ute i snön. Finns på facebook :)

Vi har mest slappat hemma, kollade på de sista avsnitten av Alias. Känns tråkigt att serien är över nu...
Börjat på True Blood istället, så vi har sett de 2 första säsongerna. Och mina reaktioner när säsonger tar slut är tydligen roande :P

Vi var på bio i onsdags också. The Girl with the Dragon Tattoo såg vi ^^ Den var nice.
Lite störande med de fejkade svenska brytningarna men annars bra.
Dock är den svenska mycket bättre.

En sak jag gillade mycket med den här var dock att den följde boken på ett annat sätt. Var fler detaljer som fastnade hos mig när jag läste som var med i filmen.
Vi kollade på trilogin också, här hemma.

Och så har vi kollat på South Park och existenzat mest...

Och massa mys och god mat <3

Saknar honom redan.
Äckligt mycket.
I don't like that feeling.

På tisdag börjar jag på Valla...
Känns... inget alls faktiskt.
Inte än.
Kan vara för att det just nu är helt omöjligt...
För jag har fortfarande ingenstans att bo där, så... Jag vet inte hur det kommer bli riktigt...

Tar det som det kommer dock, det fixar sig förr eller senare.

Försökte mig på att komma igång med säsong 3 av Dexter nu, men jag är för ofokuserad just nu för att kunna hänga med... Så jag ska typ kolla om det kommit nåt nytt TBBTavsnitt än istället.

Har inte så mycket att skriva känner jag... In till Vvik imorgon för att fylla i FK-papper, och.. ja.
I guess that's it.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .