Sunday 1 January 2012

I just erased you from my life, congratulations!

Jag är inte en sån människa... Ni vet? En sån som bara raderar någon...
Har kvar en hel del människor i mitt liv som kanske inte behandlat mig särskilt väl...
Men nu fick jag nog.

Fick höra ett och annat igår, äcklade mig så sjukt mycket.
Fick mig att inse att majoriteten av människorna jag haft i min närhet under en rätt lång period inte är annat än falska äckliga idioter.

En, som stod mig närmare än någon länge... Som även gick över gränsen otaliga gånger...
Well, låt mig bara säga att det har varit otroligt befriande att radera varenda bild på människan i fråga. Bortplockad från Facebook och mobilen med. Och jag känner mig så fri helt plötsligt.

Jag blev en helt annat person tillsammans med människan i fråga.
Någon jag inte är stolt över alls.

Jag ser tillbaks på tiden som var med avsky.

Vet inte vart jag tog vägen, för allt jag gjorde då var för någon annans skull.
Jag lägger inte skulden på någon, för det var slutligen mina val.
Men jag blev minst sagt lockad och övertalad och gjorde allt för att inte förlora människan.

Nu bryr jag mig inte ett piss, jag hoppas innerligt att valen personen gör får allvarliga konsekvenser, för bättre än så förtjänar DEN inte.

Det ska bli så otroligt skönt att flytta ifrån Västervik.
Betyder det att band kapas med s.k "vänner" then so be it.
Det kommer i princip gå obemärkt förbi mig ändå.

I'm done with all your shit.
Ni kan allihop gå och dö av könssjukdomar. Vilket inte skulle vara särskilt konstigt med tanke på hur folk håller på.

Good riddance, it's my pleasure to cut you out of my life :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .