Tuesday 10 January 2012

one hour to go...

min rygg gör ont. så ont att jag mår illa... inte kul.
jag är inte färdigpackad... tvskärmen ska med, och dvdspelaren... och högtalarna...
jag har kuddar och täcke som ska packas ner, men vart?!
kläderna är iaf packade...
jag sitter just nu och dricker apelsinjuice och försöker låta bli att stressa sönder.
sen måste jag få i mig frukost också...
och sminka mig och göra nåt åt håret.
vet att mamma och pappa kommer upp i helgen, så har jag glömt nåt ordnas det då, men det är en del grejer jag använder varenda dag som inte går glömmas.

medicin. får. jag. inte. glömma.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag hatar att flytta.
tror det här blir min 16:e flytt.
och sen ska jag flytta igen om 2 månader.

blä.

ska dricka upp min juice, sminka mig och invänta mor.
hoppas hon kan få någon ordning på kaoset åt mig.

haha.
20 år men fortfarande beroende av mamma.

oh well, vet inte när jag kommer kunna blogga igen så...
på återseende!

^^ <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .