Sunday 29 January 2012

PROcrastiNation revisited

"Imorn måste jag städa" ... så låter det varje dag ^^
Kläder och disk överallt.

Och visst, igår var en dålig dag, men idag har jag bara varit lat.
Visserligen har jag inte varit helt med heller då jag nästan stoppade ner handen i kokande vatten för att se om det var varmt nog... I'm a hazard to myself.

Kollar på NMTB på youtube och dricker iste.
Borde verkligen plocka upp på rummet iaf...
Disken skulle jag kunna ta imorgon... Men jag vet att jag kan skjuta på det i all evighet.

Kommer bara få en lördag och en halv söndag med min älskling nästnästa helg då han inte får ledigt på fredagen... känns riktigt kasst... blev asledsen över det igår. Dumma jobb :(

Sov till halv 11 idag, somnade igen vid 1 och sov till 3... ändå är jag skittrött nu och klockan är inte ens halv 7.... stört.

Skola imorn iaf!
Tillval 1 och 2 och naturkunskap.

Längtar till onsdagen..!
Bästa dagen i skolan.
Spanska, engelska och bandet :D

Så att...
Jag SKA städa.
Jag SKA diska.
Jag SKA duscha.

Frågan är bara när...

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .