Monday 30 January 2012

I actually did the dishes!

Kom hem från skolan, gick in på rummet och plockade upp alla kläder, slängde allt skräp och sen tog jag tag i disken. Den var ganska nasty.... Allt luktade sur mjölk typ. Inte kul.
MEEEEN jag har varit med om mycket värre så det var ingen fara :P

Somnade (som vanligt) men det gör inte så mycket, och det var skönt ^^

Älskling ska försöka byta pass med någon nästa fredag så jag kan åka direkt efter skolan... Så får vi tiden vi hade hoppats på iaf. <333

Tror inte dagen kommer innehålla så mycket mer, så jag ska glo på Dexter (precis påbörjat säsong 5) och ta det lugnt. Kanske göra lite spanska, vi fick läxa idag... Men ah, vi får se :)

Jag är hungrig... Men har börjat min diet... om man ska kalla det så.
Shake till frukost + banan
Lunch i skolan med fokus på protein
... Sen är frågan om jag ska köra på en shake till eller äta något, isf vad?

Har ingen mikro, och är dålig på att planera måltider i förväg... Så allt är fryst.

Aja, får raida köket och se vad jag kan få ihop :P

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .