Tuesday 15 July 2008

a 2 minute song is just 1 minute and 59 seconds too goddamn long!


heeeeeeheheheheheeeeeeey :P

okey. snart blir jag seriöst deprimerad. jag tänker INTE sitta hemma en dag till :@ det hela är mitt eget fel, det vet jag. JAG GÅR UT IMORN. smsa om du finns i närheten :/


ska snart kolla so you think you can dance :D sååå grymma dansare end el :D o så e de kul o se de pinsamt dåliga...fast, när man inser att man e på deras nivå sj ibland blir man lite ledsen >_< plus att man VILL kunna de som dom där riktigt bra kan O.O hihi :D

btw börjar ja få musarm, o de gör ont, o just nu har ja lite halvt kramp x) så... ja MÅSTE göra annat än sitta här :P HAH eftersom ja känner mig sj hamnar ja säkert framför tvn ist x) LOL...så trgisk ja e :P

söndag <3 öland <3 gah !

alltså...ja måste ut, för...ja sitter i min pyjamas hela dagarna, o nu e deså mkt rena kläder så dom får inte riktigt plats 8-) alltså måste ja använda lite kläder...så dom måste tvättas xD hahahaha omg, de där lät ju hemskt. ja borde nog rensa min garderob lite (A)

jaja, sms sugen o sådär, blir borta från msn en stund nu snart (21:55 ->) så...finns på mobilen..elr..tomt batteri såg ja nu >.< va himla! aja, den laddas iaf (A) men kanske inte svarar då....o ingen vill slösa pengar...så...de va inget .......


ähh, ja kände mig tvungen o skriva lite. men de va ganska onödigt...kommentera gärna nåt inlägg, de går o kommentera vilket som i de här inlägget om de e så :P höhö, vill bara ha respons lix. så.. jao

skriv på, c ya ^^

1 comment:

  1. Vet precis hur du känner! Jag blir jättearg på migsjälv efter som att jag bara sitter inne hela tiden. Men nu har jag faktiskt tagit mig i kragen och ringt en vän, så jag ska faktiskt iväg imorgon :D Du kanske skulle göra det samma?

    Kram

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .